Nu este ușor să fii în afaceri. Dar, dacă muncești din greu și ai o perspectivă pozitivă, poți reuși.
Este adesea un mister pentru mine care este secretul succesului meu. Mai ales când vine vorba de afaceri. Suntem cu toții în această luptă de la sfârșit. Este o cursă de șobolani, dacă îmi permiteți. Luptând în mod constant o luptă ascendentă. Uneori, ne simțim învinși. Uneori, învins. Dacă aș spune că secretele succesului în afaceri nu sunt atât de complicate pe cât cred oamenii?
Deși s-ar putea să nu aibă un impact atât de important din partea mea, înțeleg de ce. Dacă aș spune că aceste cuvinte vin direct de la doi dintre cei mai buni vânzători de pe planetă. Ca student la perfecționarea personală, am urmărit mulți dintre cei mai de succes oameni din lume. Anthony Robbins este un exemplu. El este eroul meu. Zig Ziglar este și eroul meu.
Dacă numele lui Zig Ziglar nu sună familiar, s-ar putea să fi trăit sub o stâncă de zeci de ani. Peste 250 de milioane de oameni au fost atinși de influența lui Zig Ziglar. A vândut milioane de cărți. Cu siguranță, a creat milioane de milionari. În timp ce Ziglar s-ar putea să nu mai fie alături de noi, cuvintele lui vor rămâne.
Citatele celebre ale lui Ziglar sunt încă folosite în afaceri astăzi. Veți putea să vă determinați atitudinea și nu aptitudinea. De asemenea, este important să rețineți că ceea ce obțineți prin atingerea obiectivelor nu este la fel de important ca rezultatele pe care le obțineți. Erai menit să câștigi. Pentru a fi un câștigător, totuși, trebuie să plănuiești să câștigi, să te aștepți să câștigi și să te pregătești pentru a câștiga. Sunt multe alte lucruri.
Acestea sunt vorbe atemporale. Aceste zicale vor dura generații. Cuvintele lui nu m-au interesat doar. Eram foarte interesat și de studenții lui. Am fost deosebit de interesat de unul dintre elevii lui. Mulți oameni îl cunosc pe Kevin Harrington din faima Shark Tank drept unul dintre cei mai de succes studenți ai lui Ziglar. Deși Ziglar a îndrumat mulți studenți, Harrington a luat aceste cunoștințe și a construit un imperiu proverbial.
Harrington a fost persoana cu care voiam să vorbesc despre secretele succesului în afaceri. El a jucat un rol esențial în lansarea a peste 500 de produse în ultimii 30 de ani. Aceste produse au câștigat cu mult peste 5 miliarde de dolari în vânzări. El este tatăl reclamei și a fost unul dintre rechinii care au apărut pe Shark Tank.
Cum să vinzi orice oricui
Vânzările au multe aspecte. Vânzările sunt piatra de temelie a succesului. Trebuie să fii capabil să vinzi pentru a reuși. Este de departe cea mai importantă abilitate pe care o poți poseda. Totul se învârte în jurul vânzării. Nu vei reuși în afaceri dacă nu ești bun la vânzare.
Influența este cheia vânzărilor. Unele metode de persuasiune funcționează bine în afaceri. Dacă vrei să ai succes, totuși, există câteva elemente fundamentale pe care trebuie să le ai. Nu te poți aștepta cu adevărat să reușești dacă aceste fundamente nu există.
Să le numim secrete. Sigur, sunt fundamentale. Sunt, de asemenea, foarte secrete. Ele nu sunt ascunse vederii. Oamenii le trec cu vederea, chiar mai mult. Harrington era singura persoană care cunoștea secretele proverbiale ale succesului.
Sunteți încă sceptici că vânzările sunt cheia succesului? Imaginează-ți pentru o secundă ce vinzi la un moment dat. Nu este vorba despre vânzarea de produse, servicii sau informații. A te vinde este ceea ce vreau să spun. Dacă vrei să ai succes, trebuie să te vinzi în fiecare moment.
Este important să convingi colegiile că ești potrivit.
Pentru a obține un loc de muncă, trebuie să le arătați potențialilor angajatori abilitățile dumneavoastră.
Este important să convingi un potențial partener sau întâlnire de ce ar trebui să fie cu compania ta sau ca accesta sa viziteze https://filmexxl.org.
Părinții tăi trebuie să te convingă de ce ar trebui să acorde o alocație
Banca dumneavoastră trebuie să vă convingă de ce ar trebui să vă acorde o ipotecă
Un proprietar trebuie să fie convins că ești un bun chiriaș.
Vânzarea este totul. Tot. Mainile jos. A vinde fără a respecta multe așa-zise secrete nu vă va garanta succesul pe termen lung. Veți obține câștiguri pe termen scurt. Nu vei face pași. Dar, nu va exista o creștere exponențială.
Secretele succesului în afaceri
Care sunt secretele pentru a vinde bine? Vânzările reprezintă fundamentul succesului în afaceri. Cinci principii cheie sunt esențiale pentru succesul oricărei afaceri. Aceasta înseamnă mai mult decât crearea unei oferte irezistibile. Ai nevoie de asta. Cu toate acestea, există multe alte lucruri pe care trebuie să le aveți la dispoziție înainte de a putea fi inventat ceva.
Există multe secrete pentru succes. Dar aceste cinci sunt cele mai importante. Aceste cinci secrete vă vor ajuta să vă navigați spre succesul pe termen lung, spune Harrington. Acest lucru nu este pe termen scurt. Este vorba despre coerența abordării tale. Nu este vorba de a renunța, de a fi apatic sau de a găsi scuze. Este vorba de a rămâne drept și îngust.
1. Faceți ceva de valoare reală
Harrington vorbește mult despre valoare. Este fundamentul succesului. Nu este surprinzător faptul că cei mai bogați oameni din lume au creat cea mai mare valoare si adesea se delecteaza cu filme xxx. Este esențial dacă vrei să câștigi. S-ar putea să vă întrebați de ce valoarea este atât de importantă.
Deși unii oameni pot vinde orice, nu garantează succesul pe termen lung. Veți pierde dacă vă plasați nevoile înaintea clientului. Harrington afirmă că ar trebui să țineți întotdeauna cont de interesul consumatorului atunci când vindeți, produceți, creați sau visați ceva. Aceasta înseamnă că puteți adăuga o valoare incredibilă.
La asta trebuie să te gândești pentru o secundă. Au adăugat valoare înainte ca majoritatea celor mai de succes companii din lume să câștige vreodată un ban. Facebook este o rețea socială globală care conectează oameni din întreaga lume. Înainte de a putea rula o reclamă, Google ți-a oferit cele mai precise rezultate ale căutării. Curând.
2. Faceți o diferență în viața altora
Nu trebuie doar să oferiți valoare, ci și să căutați modalități de a îmbunătăți viața și bunăstarea altora, împărtășind ceea ce aveți. Ai putea vinde orice oricui, chiar și pentru o perioadă scurtă de timp. Dacă nu faci o diferență în viața clienților tăi, este o pierdere de timp.
Vă puteți transforma afacerea creând produse, servicii sau informații care îmbunătățesc viața oamenilor. Aceasta este o creștere exponențială pe termen lung. Este mai mult decât vă puteți imagina.
Asta nu înseamnă că nu poți face profit. Aceasta înseamnă pur și simplu că trebuie să vă concentrați mai întâi pe nevoile clientului. Aceasta este cheia succesului tău. Afacerea ta va prinde contur și va atinge noi culmi dacă ții ochii pe asta. Este ușor să-l ignori și să-l lași să se destrame.
3. Fii transparent și autentic
Nimănui nu-i place un sleazeball. Nu poți vinde nimic. Nu ar trebui să fii tipul sau fata cu care oamenii se tem să vorbească. Vânzătorul de mașini second hand. Vânzătoarea slabă și lacomă. Nu vrei să fii așa. Nu fi acea persoană. Harrington sugerează că autenticitatea și transparența sunt cheia succesului dacă vrei să fii autentic.
Nu face pretenții exagerate. Este ușor să vezi prin el. Fiți sincer cu privire la beneficiile produsului, serviciului sau informațiilor dvs. Recenziile din viața reală de la clienții care au folosit produsul sau serviciul pe care îl oferiți sunt o modalitate excelentă de a obține feedback. Aceste mărturii sunt neprețuite.
Indiferent dacă publicul tău este milenial, baby-boomer sau alte generații, oricine poate vedea când ești fals. Oamenii nu sunt proști. Nu încerca să fii sau să spui ceva care nu este adevărat. Este o pierdere de timp.
4. Gândirea pozitivă este cheia
Deși nu trebuie să fii perfect tot timpul, îți poți concentra atenția asupra gândurilor pozitive. De asemenea, evitați gândurile negative. Da, e greu. Dar, este necesar. Întreaga ta viață va fi afectată dacă îți permiți să mergi în tărâmul negativ.
Ai peste 60.000 de gânduri în fiecare zi, iar cele mai multe dintre ele se întâmplă în subconștient. Dacă nu gândești pozitiv, vei simți că nu ai controlul. Destinul tău nu va fi al tău. Nu vei fi în control asupra destinului tău.
Harrington afirmă că acesta este unul dintre cele mai valoroase sfaturi ale sale pentru antreprenori. Dacă te concentrezi pe durere și nu pe bucuria unui rezultat pozitiv, nu vei putea face niciun progres. Da, afacerile pot fi grele. Este ceva ce știm cu toții. Devine mai ușor în timp dacă muncești din greu și ai o perspectivă pozitivă.
5. Urmați regula 80-20
Conform regulii 80-20, 80% din rezultate sunt rezultatul a 20% din eforturile tale. Aceasta înseamnă că 80% din vânzări provin de la 20% dintre clienți. Aceasta înseamnă, de asemenea, că regula 80-20 se aplică în limita a 20% din efort. Aceasta înseamnă că un mic efort poate duce la rezultate foarte semnificative.
Pe asta ar trebui să te concentrezi. Concentrați-vă pe cele care produc cele mai bune rezultate. Nu este vorba despre a fi ultimul care părăsește biroul, lucrând ore nesfârșite sau trudând. Este vorba despre productivitate. Puteți extinde ceea ce funcționează dacă îl găsiți. În loc de o săptămână de lucru de 18 ore, gândiți-vă la o săptămână de lucru de 4 ore.
Mulți oameni cred că munca din greu este cheia succesului. Nu. Doar stabiliți care eforturi produc cele mai mari rezultate și amploare. Acesta este modul în care vă puteți extinde și dezvolta afacerea.