Sfaturi pentru branding și design de identitate

Identitatea mărcii dvs. este combinația tuturor elementelor care vă fac afacerea unică, cum ar fi logo-ul, tipografia și culorile pe care le utilizați.

Sfaturi pentru a vă reîmprospăta marca cu stil

  • Cum să-ți pornești propria afacere
  • Cum să identifici un decalaj al pieței
  • Ce este asigurarea de afaceri?
  • Ce este identitatea de brand?

Identitatea mărcii dvs. este ceea ce văd clienții potențiali și actuali despre afacerea dvs. Deciziile tale de marketing și publicitate vor fi, de asemenea, influențate de identitatea mărcii tale.

Este legat de motivul pentru care clienții tăi ar trebui să te aleagă. Puteți evidenția încrederea în identitatea mărcii dvs. dacă sunteți mai calificat decât concurența.

Pot fi folosite culorile care sunt asociate cu încrederea. De asemenea, clienții ar trebui să se simtă confortabil vorbind într-o limbă care răspunde nevoilor lor.

Modul în care vă reprezentați afacerea este adesea numit identitate de marcă. Este important să te gândești la modul în care comunică afacerea ta, cum ar fi dacă este formală sau informală.

Valorile mărcii dvs. sunt un loc excelent de început dacă abia începeți să vă gândiți la identitatea mărcii dvs.
De ce este atât de importantă identitatea mărcii?

Totul se reduce la modul în care identitatea mărcii tale este conectată la valorile tale.

Companiile interacționează cu clienții pe baza valorilor lor. Valorile nu sunt doar pentru marile corporații. Chiar dacă valorile tale nu sunt scrise, o afacere mică sau un singur proprietar le va avea.

Când vă gândiți la identitatea mărcii dvs., amintiți-vă de ce ați început afacerea. Pentru a afla ce te motivează să ai succes în afacerea ta, analizează analiza SWOT sau planul de afaceri. Ai putea fi:

Introduceți alegerea în zona dvs. locală (de exemplu, un nou restaurant vegan într-un loc care are puține opțiuni).
Clienții au mai multă flexibilitate (de exemplu, magazinele care sunt deschise mai mult decât cel mai apropiat supermarket).
Clienții vor avea o experiență mai bună (de exemplu, cinematografe independente care sunt mai localizate și mai orientate spre comunitate decât mărcile mai mari).

Declarația de misiune poate fi folosită pentru a forma un set sau valori care să vă ghideze afacerea. Ce valori vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de alegere și flexibilitate? Aceste valori pot include:

Simplitate (facerea opțiunilor ușor de înțeles de către clienți fără a recurge la jargon)
Încredere (ești transparent cu clienții și le explici toate opțiunile)
Viteză (clienții pot lua decizii rapid și cu o agitație minimă)

Lucrați cu angajații dvs. pentru a defini valorile companiei dvs. Îi vei vedea trăind cultura pe care ai creat-o și vei primi feedback valoros.

Valorile dvs. pot fi folosite pentru a vă ajuta să creați o identitate de marcă.

Trei pași pentru designul identității mărcii
1. Alegeți culorile mărcii

Cele mai recunoscute mărci din lume, precum Coca-Cola și Google, folosesc culori care sunt recunoscute instantaneu.

Utilizarea lor a culorii este, de asemenea, consecventă. Google se va asigura că nuanțele corecte ale culorilor sale sunt utilizate în toate punctele de contact. Regulile Google trebuie să fie urmate de orice altă companie care dorește să-și folosească marca.

Oamenii simt emoții puternice atunci când sunt înconjurați de culori. Roșul este o culoare mai puternică decât albastrul. Roșul este energic și pasional, dar implică și pericol. Albastrul este deschis la minte și de încredere și implică consecvență.

Simbolismele pot diferi în diferite culturi, așa că țineți cont de piață atunci când alegeți culorile.

Înainte de a vă gândi la aspectul vizual al identității mărcii dvs., este important să vă dezvoltați valorile și declarația misiunii.

Combinația energetică de galben și roșu sugerează eficiență și viteză.

Odată ce v-ați hotărât asupra unei culori, puteți selecta un amestec de culori care va deveni schema de culori a mărcii dvs. Aflați mai multe despre paletele de culori și simbolismul Canva.
2. Selectați un tip de literă

Un tip de literă este o colecție de caractere formată din litere, cifre și simboluri care au un design general comun.

Deoarece procesoarele de text au deja un număr de fonturi, a devenit mai obișnuit să vorbim despre fonturi. Acestea vă pot fi familiare:

Times New Roman
Helvetica
Arial

Mai multe fonturi pot fi folosite în identitatea mărcii dvs. Cu toate acestea, consecvența este cheia identității mărcii tale.

Pentru a atrage atenția oamenilor, de exemplu, logo-ul sau titlurile dvs. ar putea folosi un tip de literă foarte expresiv. Restul site-ului dvs. (cum ar fi postările de pe blog) poate folosi un tip de literă mai ușor de citit decât atrage atenția.

Cu toate acestea, este important să utilizați același font în toate punctele de contact și să rămâneți cu fonturile pe care le-ați ales. Aceasta înseamnă că Helvetica ar trebui să fie folosită în postări de blog și materiale tipărite.
3. Alegeți imaginile care vă reprezintă cel mai bine marca

Imaginile folosite pe un site web, în ​​marketingul tipărit sau pentru a împacheta vehiculele cu branding-ul dvs. ar trebui să reflecte marca dvs.

Clienții vor avea greu să înțeleagă identitatea mărcii tale dacă folosești ilustrații pe pliante tipărite, dar nu aceleași desene ca desene animate de pe site-ul tău.

Un moodboard este o modalitate de a determina ce imagini se potrivesc cel mai bine mărcii dvs. Un moodboard este o colecție de imagini care vă ajută să vă definiți marca.

Când trebuie să găsești imagini noi pentru viitorul mărcii tale, te poți referi la moodboard. Un moodboard nu necesită un software de lux. Google Slides și PowerPoint sunt suficiente.

Găsiți pur și simplu imagini care se potrivesc stilului mărcii dvs. De asemenea, puteți scrie despre imagini și despre modul în care acestea se raportează la afacerea dvs., dacă doriți.

Pinterest este un instrument excelent de social media care vă poate ajuta să definiți aspectul mărcii dvs. Unsplash este o resursă excelentă pentru imagini pe care le puteți descărca gratuit. Cu toate acestea, este important să vă asigurați că aveți dreptul de a utiliza orice imagini în materialele de marketing.
Identitatea dvs. de brand este definită și prin cuvinte

Identitatea mărcii tale este formată din cuvintele pe care le folosești atunci când vorbești cu clienții. Acest lucru se aplică atât verbal, cât și în scris.

Dacă simplitatea este valoarea ta de bază, dar folosești jargon pentru a deruta clienții, este timpul ca afacerea ta să dezvolte reguli.

Este util să examinăm modul în care cuvintele altor companii contribuie la identitatea mărcii lor. Grammarly oferă un rezumat al exemplelor de voce ale mărcii care arată cum mărcile pot fi prietenoase și încrezătoare, sau chiar inspiratoare, folosind doar cuvintele pe care le folosesc.

Limbajul folosit de companii a devenit mai conversațional, informal și mai ușor de citit pe măsură ce mai mulți oameni folosesc internetul. Rețineți că vârsta medie de citire a Regatului Unit este de nouă ani, potrivit Biroului pentru Statistică Națională.

Odată ce v-ați stabilit cu privire la tipul de limbă dorit, puteți examina toate cuvintele de pe site-ul dvs. web pentru a face modificările necesare pentru a reflecta identitatea mărcii dvs.

Asigurați-vă că notați totul, inclusiv exemple. Acest document este cunoscut și ca document cu tonul vocii. Le va permite angajaților tăi să scrie în mod eficient despre marca ta.
Aflați mai multe despre crearea unei identități de marcă

Identitatea de marcă este un subiect care merită mai multă atenție. Acest ghid include Grammarly și Canva, care vă pot oferi resurse suplimentare pentru a vă ajuta să explorați în continuare acest subiect.

Puteți găsi mai multe informații despre limbă și scriere la Copyblogger și The Writer

De asemenea, puteți utiliza anumite teorii pentru a vă crea identitatea mărcii.

Despre ce subiecte ai dori mai multe informații? Comenteaza mai jos.